September 5, 2016

Nye muligheter

Alle ledere, markedsførere og selgere vet:

– God timing betyr alt.

Det betyr: Når kundene deres er på nett og leter etter svar, så må dere være der og hjelpe kundene. Hjelp kundene videre i sin prosess med å kjøpe.

Tilby innsikten og kunnskapen kundene leter etter, til riktig tid og sted.

Ingen kunder gidder å bli forstyrret av nettsider, annonser eller selgere som skryter av hvor gode dere er.

Se ut! Lær av de beste i verden. De gjør moderne digital markedsføring og salg etter inbound-metodikken, såkalt inbound marketing.

Inbound Marketing og Salg for B2B

Målet med inbound er å skape ny vekst og økt lønnsomhet. Det skjer gjennom å tiltrekke seg kvalifiserte, potensielle kunder og gjøre dem til betalende, fornøyde kunder.

Inbound er ikke en isolert taktikk eller kanal. Det er en helhetlig form for markedsføring og salg, som bygger på hvordan kunder anno 2017 faktisk ønsker å kjøpe.

Kundene elsker det.

– Det er på tide at toppledelsen, markedssjefen og salgssjefen tar grep.

Heldigvis, det er fullt mulig å gjøre de riktige grepene på nokså kort tid og oppnå betydelige resultater, kun i løpet av ett år.

Virker dette interessant?

Da har vi to forslag:

  1. Lær mer om Inbound Marketing og Salg for B2B på vår blogg, LeadFeed
  2. Eller be om ditt gratis 30-minutters møte for å kartlegge deres muligheter: