Alt du trenger for hele kjøps- og kundereisen
HubSpot CRM
HubSpot Customer Platform er en komplett, moderne og brukervennlig CRM-plattform med alt-i-ett programvare for hele kjøps- og kundereisen.
Selskaper bruker HubSpot til økt synlighet, flere kvalifiserte salgsmuligheter, bedre salg og mer fornøyde kunder.
-
Marketing Hub - mer trafikk, bedre leads
-
Content Hub - innhold for hele kundereisen og moderne nettsider
-
Sales Hub - flere, bedre og raskere salg
-
Commerce Hub - tilbud, fakturering, betaling
-
Service Hub - gjøre kunder til ambassadører
-
Operations Hub - datakvalitet og integrasjoner
HubSpot fra Leadify
Kunder hos Leadify får HubSpot CRM inkludert når de bestiller nettsider og/eller et komplett vekstprogram med inbound markedsføring, salg og service hos oss. Men noen selskaper ønsker å starte med kun HubSpot CRM alene, uten nettsider eller inboundpakken samtidig.
Da er løsningen en HubSpot CRM onboarding-pakke fra Leadify, med mål om å utnytte den fantastiske CRM-plattformen best mulig. Er du der?
Sjekk onboarding-pakken for HubSpot CRM 👇🏼
50+ selskaper skaper vekst med Leadify og HubSpot:
Bli fornøyd med HubSpot
- Arbeidsmøte: Skaffe innsikt i hvordan dere jobber med salg og kunder. Forslag til forbedringer
- Optimalisere: Leadify forbedrer deres standard-versjon av HubSpot til å passe måten dere bør jobbe med salg og kunder
- Brukerkurs: Opplæring, tips & triks for å bruke HubSpot riktig på første forsøk
På et par uker vil dere være i gang. Etter opplæring følger vi dere tett i 1-2 måneder. Vi samler tilbakemeldinger fra deres ansatte og finjusterer CRM-oppsettet. Dere skal bli helt fornøyde.
Eksempel på onboarding
Innhold i onboarding-plan avtales nærmere, og vil tilpasses bedriftens HubSpot-versjon (Free/Starter/Professional/Enterprise)
Strategi og oppsett av konverteringspunkter, for å bli kontaktet av kvalifiserte leads.
Hvordan bli kunde på 1-2-3?
- 01 Passer vi sammen?
- 02 Sett mål
- 03 Inngå avtale
- 04 Etablere Vekstpakke
- 05 Vekstprogram
Passer vi sammen?
Inbound og HubSpot er ikke for alle. De som lykkes best har klare mål. Det er ofte B2B-selskaper innen:
- Energibransjen, on- og offshore, som olje og gass eller fornybart
- Teknologiselskaper, som Saas, IT Consulting, FinTech, Cloud eller Infra
- Industri og produksjon, som Maritime og andre havnæringer
- Hvorfor?
Disse bransjene kan vi. De er tekniske, og har kompliserte salgsprosesser. Inbound og HubSpot er skapt for det. Leadify lever og ånder for det.
Sett mål
Vi setter mål for hvilke resultater ditt selskap kan oppnå.
- Synlighet?
- Økt salg?
- Mer fornøyde kunder?
Vi må vite hvor skoen trykker, og starte der mulighetene er størst. Begge parter må bli trygge på at vi lander på riktig strategi og løsninger.
Inngå avtale
Matcher vi? Har vi tydelige mål? Da er tiden inne for en Rammeavtale mellom ditt selskap og Leadify.
Scopet i avtalen er typisk:
- Å etablere en Vekstpakke
- Å gjennomføre et Vekstprogram
Noen selskaper ønsker begge deler. Enkelte velger Vekstpakke, og har Vekstprogram som opsjon. Andre går direkte på Vekstprogram. Du velger.
Vekstpakke
Samarbeidet starter ofte med å designe, utvikle og implementere løsningene i Vekstpakken. Eksempler:
- Nye nettsider
- Full pakke: Nye nettsider, inbound og CRM
- Ny CRM (eller fikse den gamle)
Dere får egen prosjektleder og team hos Leadify, som blir en del av ditt team. Vi skal levere på budsjett, innen tidsfrist og kundetilfredshet minst 5,0 (fra 1-6).
Hva koster det? Prisene finner du her.
Gjennomføre Vekstprogram
Er Vekstpakken på plass? Eller ønsker dere å gå direkte på Vekstprogram? Da starter den virkelige jobben - å skape resultater, sammen.
Med et Vekstprogram får du en fast kontakt i Leadify, med hele teamet i ryggen av spesialister på nettsider, sosiale medier, CRM, annonser, innhold, strategi, events, webinarer og mye mer.
Vi blir en del av ditt team. Vi måler resulater og setter nye mål.
Hva koster det? Prisene finner du her.
Hva kan Leadify hjelpe med?
Har du bruk for hjelp til mer enn bare Hubspot CRM?
Nettsider for B2B
Ønsker du å løfte markedsføringen til nye høyder, men er usikker på hvordan?
Inbound Marketing
Når markedsavdelingen driver så positiv digital markedsføring at leads og kunder vil oppsøke dere.
Inbound Salg
Når salgsavdelingen får kvalifiserte leads og bruker sin verdifulle tid på varme kunder, som allerede har vist interesse.
Inbound Service
Når kundeservice og support sørger for at dine kunder kommer tilbake - igjen og igjen.
Hurra, du har nådd bunnen av siden🙌🏼
Klar for en prat?
HubSpot er utrolig spennende. Enten du er leder, selger eller markedsfører, vi tar gjerne en prat om hvordan dere kan lykkes med HubSpot.