Inbound Marketing
Ønsker du at nye kunder skal komme til deg, i stedet for at du spammer dem med annonser og kalde telefoner? Styrken med inbound markedsføring er evnen til å tiltrekke seg kvalifiserte leads og kunder.
Få kundenes oppmerksomhet før konkurrentene dine
Dine fremtidige kunder er der ute. De søker etter muligheter og svar på problemer, som dine produkter og tjenester løser. Du fanger det bare ikke opp, før det er for sent. Derfor må du drive den riktige formen for digital markedsføring.
Alt må henge sammen med kundens kjøpsreise, fra overordnet strategi til de små tekniske detaljene. Gjør du det, så vil kundene komme til deg. Garantert.
50+ selskaper skaper vekst med Leadify og HubSpot:
Inbound markedsføring fra Leadify
Leadify leverer en komplett pakke av strategi og løsninger for digitale markedsføring etter inbound-metodikken. Markedsføringen vil være koblet tett sammen med nettsidene og CRM for salg og service. Pakken skreddersys til selskapets behov og utvikles over tid.
De fleste kunder hos Leadify har et vekstprogram, som er et abonnement på faste tjenester fra en dedikert Digital Markedsfører og Strategisk Rådgiver hos Leadify, med et helt team av eksperter i ryggen.
Han til venstre👆🏼, det er Henrik. Han er en av våre Inbound Markedsførere som har skriving "rundt lillefingeren"
Eksempel på inbound markedsføring
Innhold, markedsføring og teknisk oppsett til gjennomføring av webinarer.
Hvordan bli kunde på 1-2-3?
- 01 Passer vi sammen?
- 02 Sett mål
- 03 Inngå avtale
- 04 Etablere Vekstpakke
- 05 Vekstprogram
Passer vi sammen?
Inbound og HubSpot er ikke for alle. De som lykkes best har klare mål. Det er ofte B2B-selskaper innen:
- Energibransjen, on- og offshore, som olje og gass eller fornybart
- Teknologiselskaper, som Saas, IT Consulting, FinTech, Cloud eller Infra
- Industri og produksjon, som Maritime og andre havnæringer
- Hvorfor?
Disse bransjene kan vi. De er tekniske, og har kompliserte salgsprosesser. Inbound og HubSpot er skapt for det. Leadify lever og ånder for det.
Sett mål
Vi setter mål for hvilke resultater ditt selskap kan oppnå.
- Synlighet?
- Økt salg?
- Mer fornøyde kunder?
Vi må vite hvor skoen trykker, og starte der mulighetene er størst. Begge parter må bli trygge på at vi lander på riktig strategi og løsninger.
Inngå avtale
Matcher vi? Har vi tydelige mål? Da er tiden inne for en Rammeavtale mellom ditt selskap og Leadify.
Scopet i avtalen er typisk:
- Å etablere en Vekstpakke
- Å gjennomføre et Vekstprogram
Noen selskaper ønsker begge deler. Enkelte velger Vekstpakke, og har Vekstprogram som opsjon. Andre går direkte på Vekstprogram. Du velger.
Vekstpakke
Samarbeidet starter ofte med å designe, utvikle og implementere løsningene i Vekstpakken. Eksempler:
- Nye nettsider
- Full pakke: Nye nettsider, inbound og CRM
- Ny CRM (eller fikse den gamle)
Dere får egen prosjektleder og team hos Leadify, som blir en del av ditt team. Vi skal levere på budsjett, innen tidsfrist og kundetilfredshet minst 5,0 (fra 1-6).
Hva koster det? Prisene finner du her.
Gjennomføre Vekstprogram
Er Vekstpakken på plass? Eller ønsker dere å gå direkte på Vekstprogram? Da starter den virkelige jobben - å skape resultater, sammen.
Med et Vekstprogram får du en fast kontakt i Leadify, med hele teamet i ryggen av spesialister på nettsider, sosiale medier, CRM, annonser, innhold, strategi, events, webinarer og mye mer.
Vi blir en del av ditt team. Vi måler resulater og setter nye mål.
Hva koster det? Prisene finner du her.
Hva kan Leadify hjelpe med?
Har du bruk for hjelp til mer enn bare markedsføring?
Nettsider for B2B
Ønsker du å løfte markedsføringen til nye høyder, men er usikker på hvordan?
Inbound Salg
Når salgsavdelingen får kvalifiserte leads og bruker sin verdifulle tid på varme kunder, som allerede har vist interesse.
Inbound Service
Når kundeservice og support sørger for at dine kunder kommer tilbake - igjen og igjen.
HubSpot CRM
Når marked, salg og service jobber effektivt sammen om å skape en fantastisk kjøps- og kundereise.
Du er herved på bunnen (av siden altså)
Klar for en prat?
Men seriøst, ta gjerne en prat med oss om hvordan lykkes med inbound markedsføring.