Hva sier kundene?
Her finner du informasjon om hva et utvalg kunder synes om å jobbe med Leadify og prosjekter vi har levert.
50+ selskaper skaper vekst med Leadify og HubSpot:
Hva sier kundene selv?
Vi er heldige som får gleden av å jobbe med noen av de mest nytenkende og attraktive B2B-selskapene i Norge.
“Samarbeidet med Leadify har vore verdifullt for Enhanced Drilling. Deira ekspertise innan nettstadsdesign og marknadsføring har hjelpt oss med å oppnå betre synlegheit med innhald av høg kvalitet. Me er svært nøgd med resultata og vil anbefale Leadify til andre som ønskjer å styrkje si digitale tilstedeværelse.”
“ Gjengen hos Leadify er alle svært kompetente og likandes. Jeg har satt pris på at de er i stand til å stille krav til oss som kunde, for å sikre at alle oppgaver blir levert innen fristen og med den nødvendige kvaliteten.”
“I løpet av de siste 2,5 årene har Leadify forbedret vår markedsføring, spesielt gjennom en strategisk oppdatering av nettsiden for bedre å veilede kundene våre. Deres arbeid med sosiale medier har engasjert vårt publikum, og deres nye tilnærming til eventmarkedsføring har styrket vår merkevare. Leadifys forståelse av vår merkevare og deres pålitelige støtte har vært uvurderlig, og gjør dem til en solid partner i våre markedsføringsinnsatser.”
"We have collaborated with Leadify for over 2.5 years. They first helped us establish an effective inbound marketing campaign, continued by creating high-quality content through blog articles and technical marketing materials, and ended up providing full marketing support for trade shows, webinars, social media presence, and support for website/HubSpot/paid advertising. Over the years, they have proven to be a competent and efficient digital marketing firm, capable of meeting challenging deadlines while maintaining high-quality services and always guiding us in the right direction! I highly recommend them!"
“Working with Leadify to understand and then integrate Inbound Marketing into our online presence has been a pleasure. Frank and open discussions introducing the options open to us, allowed us to feel comfortable we were making the right choice for us.
Website development and HubSpot adoption were then delivered to a tight timeframe and have met our expectations. But the best element of the service was the commitment to work with us after delivery to ensure we fully understood the functionality and that we maximised the value of our investment in Inbound Marketing.”
“Great digital marketing support: We engaged Leadify 3 years ago to increase our digital presence and establish inbound marketing.
During these years they have re-designed our website, created digital content, run digital marketing campaigns, integrated Hubspot into our systems, and proved themselves to be a valuable service provider to us.
You can expect top service!”
Er kundene fornøyde?
Vi stiller 12 selvkritiske spørsmål til kundene. Dette er tilbakemeldingene fra 33 ansatte hos 11 selskaper som har fått nettsider, HubSpot CRM og inbound-leveranser fra Leadify i 2020-2023.
Vil du anbefale Leadify til andre?
Leadify forstår deres behov
Leadify forstår din bransje/marked
Det ble tydelig hva prosjektet skulle levere
Leadify ledet prosjektet trygt og effektivt i mål
Leadify løste eventuelle problemer som oppstod underveis
Leadify sin dyktighet på HubSpot konfigurasjon, programmering m.m.
Leadify sin dyktighet på å bearbeide tekst, bilder og video for å forbedre deres innhold
Leadify sin dyktighet på pent, enkelt, og brukervennlig design av levert løsning
Hvor godt innfridde ferdig løsning dine forventninger fra start?
Hvor godt bidrar Leadify til selskapets utvikling på digital markedsføring, salg, service og CRM?
Tror du Leadify sin leveranse vil bidra til bedre resultater innen markedsføring, salg og service?
Hvordan kan enkle grep på nettsidene gi resultater?
Hva gjør en leder når markedet svikter alvorlig, slik det gjorde for mange selskaper under pandemien i 2020-22?
Du kan selvfølgelig legge deg på rygg, kutte kostnader, si opp masse folk og vente på bedre vær. Eller du kan være offensiv, bremse nedgangen, ta markedsandeler og skape ny vekst.
Da har du tre grunnleggende strategier:
- Utvikle nye produkter?
- Gå inn i nye markeder?
- Bli bedre til å selge og markedsføre produktene du allerede har?
Enhanced Drilling valgte det siste. Her får du vite mer om hvilke grep selskapet tok.
Løsninger
De fleste liker å gjøre research på egen hånd, før de vil snakke med en "selger". Flaks for deg, for hos oss er det ingen som har rollen "selger". Lurer du på hvordan det fungerer? Spør oss gjerne! 😉
"Are you not entertained?" - Maximus Decimus Meridius, Gladiatoren.
Vil du vite mer om hvordan vi kan skape noe sammen?
Hvordan kan vi hjelpe deg med å lykkes med nettsider, B2B-salg, markedsføring og service? Eller noe annet?
Bare trykk på knappen du :)