Skip to content

Din vekstpartner?

Når du trenger riktig strategi, løsninger for salg og markedsføring, og kapasiteten dere trenger for å få jobben gjort:

Start med en Vekstpakke for å løfte nettsider, markedsføringen, salget og CRM-arbeidet.

Få et Vekstprogram for å sikre vekst og resultater over tid.

Kundeprosjekter i Leadify - Hero Banner-1

Hva sier kundene?

Her finner du informasjon om hva et utvalg kunder synes om å jobbe med Leadify og prosjekter vi har levert.

50+ selskaper skaper vekst med Leadify og HubSpot:

Sannhetens øyeblikk

Hva sier kundene selv?

Vi er heldige som får gleden av å jobbe med noen av de mest nytenkende og attraktive B2B-selskapene i Norge.

Pernille Fjørtoft Grøsvik
Pernille Fjørtoft Grøsvik Marketing Manager, Enhanced Drilling

Samarbeidet med Leadify har vore verdifullt for Enhanced Drilling. Deira ekspertise innan nettstadsdesign og marknadsføring har hjelpt oss med å oppnå betre synlegheit med innhald av høg kvalitet. Me er svært nøgd med resultata og vil anbefale Leadify til andre som ønskjer å styrkje si digitale tilstedeværelse.

EHD_logo

 

Nikolai Bakker
Nikolai BakkerDirector, MarLog Fenders

“ Gjengen hos Leadify er alle svært kompetente og likandes. Jeg har satt pris på at de er i stand til å stille krav til oss som kunde, for å sikre at alle oppgaver blir levert innen fristen og med den nødvendige kvaliteten.

Marlog_logo

Per Allan Røsand
Per Allan RøsandManaging Director, Option

I løpet av de siste 2,5 årene har Leadify forbedret vår markedsføring, spesielt gjennom en strategisk oppdatering av nettsiden for bedre å veilede kundene våre. Deres arbeid med sosiale medier har engasjert vårt publikum, og deres nye tilnærming til eventmarkedsføring har styrket vår merkevare. Leadifys forståelse av vår merkevare og deres pålitelige støtte har vært uvurderlig, og gjør dem til en solid partner i våre markedsføringsinnsatser.

option_alwayson_black

 

Salvatore Micali
Salvatore MicaliDirector Sales and Marketing, Sentech

"We have collaborated with Leadify for over 2.5 years. They first helped us establish an effective inbound marketing campaign, continued by creating high-quality content through blog articles and technical marketing materials, and ended up providing full marketing support for trade shows, webinars, social media presence, and support for website/HubSpot/paid advertising. Over the years, they have proven to be a competent and efficient digital marketing firm, capable of meeting challenging deadlines while maintaining high-quality services and always guiding us in the right direction! I highly recommend them!"

Sentech_logo

 

Tom Leeson
Tom LeesonChief Commercial Officer, HydraWell

“Working with Leadify to understand and then integrate Inbound Marketing into our online presence has been a pleasure. Frank and open discussions introducing the options open to us, allowed us to feel comfortable we were making the right choice for us.

Website development and HubSpot adoption were then delivered to a tight timeframe and have met our expectations. But the best element of the service was the commitment to work with us after delivery to ensure we fully understood the functionality and that we maximised the value of our investment in Inbound Marketing.”

Hydrawell_logo

 

Petter Rommetvedt
Petter RommetvedtGeneral Manager, Perigon

“Great digital marketing support: We engaged Leadify 3 years ago to increase our digital presence and establish inbound marketing.

During these years they have re-designed our website, created digital content, run digital marketing campaigns, integrated Hubspot into our systems, and proved themselves to be a valuable service provider to us.

You can expect top service!”

Perigon_logo

 

Rosmarie Frigstad Luke
Rosemarie Frigstad LukeProject Manager, NORWEP
"Norwegian Energy Partners (NORWEP) engaged Leadify to work with several webinar packages with the purpose of offering valuable marketing and sales guidance for our partners in the energy industry. Together with the Leadify team, we were able to develop a tailor-made webinar series with a total of 7 webinars, focusing on online b2b sales and marketing strategies as well as several tools to help companies enhance their value proposition and sales presentations. We were happy with the delivery and outcome of the material, with positive feedback from the audience. It was a pleasure working with Leadify."
 
NORWEP logo

 

Er kundene fornøyde?

Leadify lager nye nettsider og leverer inbound markedsføring, salg og service for B2B-selskaper. Det er en inspirerende oppgave, som også kan være utfordrende når mange mennesker er involvert. Sluttresultatet blir veldig synlig.

Vi stiller 12 selvkritiske spørsmål til kundene. Dette er tilbakemeldingene fra 33 ansatte hos 11 selskaper som har fått nettsider, HubSpot CRM og inbound-leveranser fra Leadify i 2020-2023.
Anbefaling

Vil du anbefale Leadify til andre?

Rating-stjerner_5
5.3 av 6
Kundeorientert

Leadify forstår deres behov

Rating-stjerner_5
5.2 av 6
Bransjeforståelse

Leadify forstår din bransje/marked

Rating-stjerner_4.5
4.9 av 6
Workshop ved oppstart

Det ble tydelig hva prosjektet skulle levere

Rating-stjerner_5
5.1 av 6
Prosjektledelse

Leadify ledet prosjektet trygt og effektivt i mål

Rating-stjerner_5
5.3 av 6
Løsningsorientert

Leadify løste eventuelle problemer som oppstod underveis

Rating-stjerner_5
5.1 av 6
Teknisk kompetanse

Leadify sin dyktighet på HubSpot konfigurasjon, programmering m.m.

Rating-stjerner_5
5.2 av 6
Innhold

Leadify sin dyktighet på å bearbeide tekst, bilder og video for å forbedre deres innhold

Rating-stjerner_4.5
4.8 av 6
Design

Leadify sin dyktighet på pent, enkelt, og brukervennlig design av levert løsning

Rating-stjerner_4.5
4.6 av 6
Forventninger

Hvor godt innfridde ferdig løsning dine forventninger fra start?

Rating-stjerner_5
5.2 av 6
Inbound strategi

Hvor godt bidrar Leadify til selskapets utvikling på digital markedsføring, salg, service og CRM?

Rating-stjerner_5
5.3 av 6
Resultater

Tror du Leadify sin leveranse vil bidra til bedre resultater innen markedsføring, salg og service?

Rating-stjerner_5
5.1 av 6
_240729_Forsider innholdstilbud_oppdatert10
Case study: Verdien av en god B2B nettside!

Hvordan kan enkle grep på nettsidene gi resultater?

Hva gjør en leder når markedet svikter alvorlig, slik det gjorde for mange selskaper under pandemien i 2020-22?

Du kan selvfølgelig legge deg på rygg, kutte kostnader, si opp masse folk og vente på bedre vær. Eller du kan være offensiv, bremse nedgangen, ta markedsandeler og skape ny vekst.

Da har du tre grunnleggende strategier:

  1. Utvikle nye produkter?
  2. Gå inn i nye markeder?
  3. Bli bedre til å selge og markedsføre produktene du allerede har?

Enhanced Drilling valgte det siste. Her får du vite mer om hvilke grep selskapet tok.

Løsninger

De fleste liker å gjøre research på egen hånd, før de vil snakke med en "selger". Flaks for deg, for hos oss er det ingen som har rollen "selger".  Lurer du på hvordan det fungerer? Spør oss gjerne! 😉

"Are you not entertained?" - Maximus Decimus Meridius, Gladiatoren.

Vil du vite mer om hvordan vi kan skape noe sammen? 

Hvordan kan vi hjelpe deg med å lykkes med nettsider, B2B-salg, markedsføring og service? Eller noe annet?

Bare trykk på knappen du :)